7 VĚCÍ, KTERÉ BY VÁM MĚL NĚKDO ŘÍCT, NEŽ BUDETE PODNIKAT

0

Spousta příruček vás bude učit počítat, hromadit zisky, učit vystupovat. Je však pár věcí, které jsou stěžejní, ale nikdo vám je neřekne. Bere je totiž buď jako tajemství, nebo samozřejmost. Zkuste se zamyslet nad těmito sedmi body a odsunout na druhou kolej vše ostatní. Alespoň pro začátek.

Prostě dělejte maximum

Přestaňte sedět u pomyslné věštecké koule a raději se soustřeďte na ty nejnaléhavější úkoly. Dělejte pořádně, co máte a teprve potom se věnujte fantazírování o budoucnosti. Časem zjistíte, že příležitosti se začnou objevovat v důsledku toho, čeho jste dosáhli v minulosti. Ale ne na základě toho, že jste seděli v kanceláři a přemítali o svých „kdyby“.

Nestavte noční klub na hřbitově

Můžete mít ten nejlepší nápad na světě, ale pokud ho budete nabízet špatnému publiku, je vám to k ničemu. Každý něco chce, ale nikdo si nekoupí cokoliv. Když váš produkt nebo službu umístíte správně, máte napůl vyhráno. Takže před umístěním na trh si pořádně prozkoumejte možnosti trhu, na který se chcete vrhat a pochopte ho skutečně do hloubky.

Účinně do posledního řádku

Na svých webových stránkách byste neměli mít jedinou irelevantní věc. Váš prodej závisí úplně na všem, co na stránky dáte. Elektronické obchody mají tisíce možností, jak přesvědčit zákazníka ke koupi. Proto byste neměli minout ani jedinou z nich. Je tu spoustu metrik, které můžete sledovat. Proto buďte pozorní. Stránky končí až tím nejposlednějším řádkem.

Menší cíle, menší selhání

Není to o tom, že byste se měli spokojit s jedním malým krámkem na celý život. Jde o to, abyste minimalizovali nevýhody, které vás mohou potkat a maximalizovali nárůst. Zeptejte se sami sebe, které chyby nebo úspěchy vás můžou stáhnout ke dnu a které posunout nahoru. Začínejte proto v malém. Ztráty způsobené katastrofami nejsou dobré pro žádný aspekt vašeho businessu. Navíc, je to skutečně neefektivní způsob, jak se naučit podnikat.

Nekomplikujte si to

Dejme tomu, že začínáte jako provozovatel e-shopu. Vytvořte působivou nabídku, dejte ji na trh, ověřte si, že se prodává a zahajte dialog se zákazníky, aby prodej dál fungoval. A je to. Nevytvářejte další komplikace. Později budete mít spoustu příležitostí zabývat se složitějšími věcmi. Vaše firma začne růst a dostanete příležitost.

Buďte sami sebou

Nemáte zákazníky? Pak nejste podnikatel. Přestaňte se titulovat jako „zakladatel“ nebo „ředitel“ a raději pořádně zamakejte na výsledcích. Zbytek zafunguje sám. Stát se podnikatelem vyžaduje sebevědomí. Ale zároveň buďte tím, kdo buduje sebedůvěru, dokáže posoudit svou práci a pracuje tak poctivě, jak je to jen možné. V opačném případě se vám vše bude vymykat z rukou a nikdy neuděláte skutečný pokrok.

Zabiják businessu jménem podnikatelský plán

Když začínáte, stejně žádné skutečné údaje nemáte. Místo abyste si plánovali kolik máte vydělat další měsíc a kolik milionů vám přibude na účet během pěti let, zjišťujte, co chce vaše cílovka, kde na ni narazíte a kdo by se mohl stát vašim obchodním partnerem.

Komentáře

Sdílet

Comments are closed.