5 CHYB, KTERÉ DĚLAJÍ MILENIÁLOVÉ PŘI ZACHÁZENÍ S PENĚZMI

0

Začít s podnikáním není vůbec jednoduché. Postupně si tímto příkořím prochází i generace mileniálů. Mají jiné podmínky než jejich předchůdci a jinou průpravu, než jakou budou mít jejich nástupci. Pokud patříte k těmto ročníkům, jistě víte, o čem mluvíme. Přečtěte si proto, jak se nestát další obětí krachu.

Nekontrolují své finanční toky

Množství peněžních prostředků, které tečou do rozjetí businessu, je třeba velmi pečlivě kontrolovat. V Americe z důvodu jejich nedostatečné kontroly krachuje celých 82 % podniků. Chcete-li se se této chybě vyhnout, prostě věnujte důkladnou pozornost tomu, co se s vašimi penězi děje.

Soustředí se jen na čerpání peněz

Mladí podnikatelé považují za vrchol svého podnikání, když získají štědrého investora, který pokryje veškeré jejich očekávané výdaje. Ale ve skutečnosti je to teprve začátek. Pravidlem je, že čím větší množství finančních prostředků získáte, tím víc vás to odvádí od pečlivého plánování. Ale pamatujte, že čím větší obnos, tím pevnější musí vaše strategie být.

Snaží se kontrolovat úplně všechno

Je běžné, že se mladí vůdci snaží všechno ovládnout, protože mají pocit, že jedině oni důkladně znají své výrobky, služby a podnikatelské záměry směrem do i ven z podniku. Nicméně pokud povinnosti nedelegují, zanedlouho je to začne ničit a přepadne je pocit vyhoření.

Proto vám doporučujeme obklopit se profesionály. Obzvláště v případě lidí, kteří budou mít na starosti vaše finanční zdroje. Další možností je najmout si už fungující a prověřený tým. Ušetří váš čas, nervy i bankovní účet.

Zaměstnávají špatné lidi

To souvisí se třetím bodem. Je důležité od začátku přibírat do svého businessu jen ty nejlepší lidi. Každá koruna, kterou dáte do platů, musí být dobrou investicí, pokud zaměstnáte slabé jedince, dojde ke ztrátě produktivity a poklesu tržeb. Jestli si nemyslíte, že se vyznáte v lidech, zkuste si na pomoc přibrat někoho zkušeného z oblasti HR.

Může být lákavé najmout levné pracovní síly, ale nespadněte do téhle pasti. V dlouhodobém horizontu se vám to těžce nevyplatí, protože nezkušení nebo nezodpovědní zaměstnanci vás mohou ještě přijít draho.

Utrácíte na špatných místech

Mileniálové jsou bez pochyb ideální generací na příchod s novými řešeními. Přicházejí s inovativními nápady a nebojí se pustit se do neznáma. Jenže právě to je může dostat do zamotaného kruhu. Pokud utrácíte všechny peníze na stále lepší vývoj produktu nebo služby a nezabýváte se marketingem, ztrácíte hned několik výhod.

Ztrácíte čas, kdy jste mohli dostávat zpětnou vazbu od zákazníku, učit se, co doopravdy chtějí a zjistit, jak si je podala konkurence. Proto buďte chytří a uvádějte své nápady co nejdřív do praxe!

Komentáře

Sdílet

Comments are closed.